Subject: FW: Lõuna-Eesti aiasaaduste väärinduskeskuse ehitusprojekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 08:29:10 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Valentina Pure <[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 8:21 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Lõuna-Eesti aiasaaduste väärinduskeskuse ehitusprojekt

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Lõuna-Eesti aiasaaduste väärinduskeskuse
ehitusprojekti.

Lugupidamisega

Valentina Pure

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 53 419 169

 <http://www.ibun.ee/> Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.